EDWARD ШУТТЕР. PIĘKNO SPRAWY.Martwe, na próżno, w poszukiwaniu pięknych, eleganckich i szczegółowe, kwiaty. Artysta woli udawać pasek элементast wastные, który w ciągu wielu lat, áticos lofty, wypełniamy w suterenach i piwnicach, a czasami kończy się normalne życie w locie śmieci. Zakrzywiony dziób, zardzewiałe puszki, gumowe uszczelki lejka i stare miejsca z etykietami-to malownicze oferta Edwarda. Z wszystkich zaniedbanych lub opuszczonych obiektów artysta ujawnia swoje naturalne piękno-podkreśla bogactwo kolorów i wskazuje na złożony stosunek kolorach i kształtach. Od urodzenia better razem, i kolor intrygujących relacji między tłem i pozostałymi elementami obrazu, zwraca uwagę opinii publicznej do charakteru każdego słupa.. piękno obiektu.

Dodatkowe martwe obraz Edwarda Suttera-malarstwo, sztuka i Sztuka natury

“Patrzę na wszystko przez soczewki farby . Biorę udział w barwnym świecie, którego częścią stał się. Myślę, że patrząc na niebo, patrzeć na gwiazdy, szaleństwo literatury, dotyk wiatru, oddech, radość życia i malarstwa-to jedno. Za mało motywacji do tworzenia? Edward Snowden.

NINA КИНИЦ TEKST

Ten i inne artykuły znajdą się pierwsze wydanie dziennika artist and art > kliknij i przejdź do numeru.

NINA КИНИЦ TEKSTMartwe, na próżno, w poszukiwaniu pięknych, eleganckich i szczegółowe, kwiaty. Artysta woli udawać pasek элементast wastные, który w ciągu wielu lat, áticos lofty, wypełniamy w suterenach i piwnicach, a czasami kończy się normalne życie w locie śmieci. Zakrzywiony dziób, zardzewiałe puszki, gumowe uszczelki lejka i stare miejsca z etykietami-to malownicze oferta Edwarda. Z wszystkich zaniedbanych lub opuszczonych obiektów artysta ujawnia swoje naturalne piękno-podkreśla bogactwo kolorów i wskazuje na złożony stosunek kolorach i kształtach. Od urodzenia better razem, i kolor intrygujących relacji między tłem i pozostałymi elementami obrazu, zwraca uwagę opinii publicznej do charakteru każdego słupa.

Edward Szutter dodatkowe ikony, wciąż żyje, artysta, sztuka, obraz olejny, szutter

W swoich utworach on перпетивает fascynujące elementy i nadaje osobistym wyrazem przywiązania do każdego z nich. “Chociaż wciąż maluję życie, jego proces twórczy jest bardzo zwinny i emocjonalne” – mówi Edward. “Zanim zacznę pracować nad muzyką, mam wystarczająco dużo czasu, aby komunikować się z obiektami, które inicjują temat i pomysł obrazów. Widzę, jak wypełniają materię, starając się osiągnąć swojego istnienia. Analizuje nasycenie koloru i struktury.

Po długich godzinach pracy czuję, że obserwowany obiekt zaczyna żyć we mnie. 

Ciekawe, jak narysowany portret ukochanej osoby? Wszystkie te elementy tworzą swego rodzaju klatkę, z której siedziałem, jak stado kotów. Od czasu do czasu biorę jeden z nich na kolana, aby go pocieszyć i usłyszeć jego ronronear.La główną inspirację dla Edwarda-rekwizyty, zebrany w studio. Z widokiem na ruiny liści i rolę zardzewiałych stalowych belek i nieskończoną ilość ognia i lampy w sposób ciągły z oczu i pobudzić wyobraźnię. Artysta odnajduje inspirację w swoim ogrodzie, który przyciąga jego kolorowe plamy kory drzew i migotania światła krzewów. Środki wiarygodności jeszcze daje nowy system bodźców, które stają się fantazyjnych martwą naturę. “Obraz wokół mnie,” mówi artysta. “Każdy moment, spojrzenie i myśl ściśle związane z moim obrazem 

.”Bogactwo form i kolorów, które artysta stoi w jego bezpośrednim środowisku i akcesoria znajdują się w wizji i trzyma, całkowicie pochłaniają jego uwagę .

 Edward nie szuka inspiracji w pracach innych mistrzów pędzla. Bez względu na to, że cenią sobie możliwość komunikowania się z doskonałą sztuką, tak jak przez niego dostaje motywację nadal tworzyć i doskonalić własny warsztat. Artyście podoba uznanie artystów, których prace nie miesza się jego spokojne życie. Wśród jego ulubionych twórców Lucian Freud i Artur Нахт-Самборский.Edward Szutter, Dead nature XII, olej na płótnie, 65,

."Bogactwo form i kolorów, które artysta stoi w jego bezpośrednim środowisku i akcesoria znajdują się w wizji i trzyma, całkowicie pochłaniają jego uwagę .“Pewnego dnia weszliśmy na śmietnik, niestety, starannie chronione . Kupiłem kilka zardzewiałych rur, blach, zaworów, które nigdy nie zobaczymy. Niektóre elementy mechanizmu… czasami wszystko jest kolorowe. Nauka jest pełna ciekawych akcesoriów, dopracowane w każdym szczególe pracy i kontakt z naturą-to wszystko sprawia, że Edward Schutter czuć się przeprowadzili, zarówno w życiu zawodowym jak i w prywatnym. “To na pewno wielka radość, że się czuję, kiedy, po wielu dniach pracy, stawiam pędzla, analizuję zdjęcia i zgadzam się z każdym jego część” – mówi artysta. “Zadowolenie przynosi i życie samo w sobie-to, że mogę wyjść do Ogrodu na co dzień, patrzeć na niebo, poczuć wiatr i zapach świata, który mnie otacza. W takich chwilach czuję się zadowolony.”

Na początku procesu twórczego, Edward Strzelec strzelił tej chwili znaleźć akcesoria, fascynujące-najważniejszy element, który określa formę całościowego dzieła. Artysta wybiera Inspirować jej przedmiot, i po powiązaniu ze sobą, aby stworzyć ciekawy skład. “Studio pełne akcesoria i nowe przychodzić” – mówi artysta. “Czasami po prostu muszę zobaczyć na swego rodzaju Elektryczny miedziany z przepływem patyna zielonkawy, a czasem i plamy rdzy lub kolor gliny na ściankach cylindra lub dzbanek. Po wycofaniu się w tym temacie i szukam związku, relacje, formy, koloru i materii””

Artysta używa czasami readyобрази w Lignano płótno, ale większość przygotowuje je samodzielnie. 

Dla pierwszego użycia to klej szpiku kostnego, akryl i społeczna emulsja.

Kolejny etap pracy na farbie-to powierzchnia przezroczystego lnianego pokrycie warstwy koloru, który wyraźnie neutralizuje biały. Tylko wtedy, gdy powierzchnia zmienia kolor, nadszedł czas, aby zastosować projekt. Ponadto, tego etapu poprzedza wykonanie kolorowych rysunków kartonów. W niektórych przypadkach pomagają artyście upewnić się, że koncepcja malarstwa verne ‘ a.

Do retuszowania za pomocą farby akrylowej, ale w przyszłości etap pracy w pracy jest używany tylko z farby olejnej. Artysta geometrycznie określa kompozycję i uzupełnia obraz, Począwszy od ostatniego piętra. Ważnym elementem procesu twórczego jest wybór kolorów dla Edwarda, który zaczyna się pokrywać z ciemnymi kolorami, a następnie stopniowo jaśniejsze. “Pierwsze miejsce kolor zaczyna się następny. Jasny punkt, który rozprzestrzenia się gdzieś, balansując artykuł, z którego chcesz, lub ożywia innego obszaru” – mówi artysta.