I ty... Jak to widzisz? Motywy fantastyczne sztuki PolskiLudowe, legendy, mitologiczne tematy, opowieści o rycerzach… Dziewiętnastowieczni artyści bardzo dobrej klasy, zwrócił się po tematy fiction: szukał ich z różnych źródeł i stosował różne formy. Czasami były to po prostu ozdoby, aby pomóc budować dziwaczne muzyki, w innych przypadkach spełniały one symboliczne kompleksy funkcji. Jednak, po pierwsze, to był pretekstem do niczym nie ograniczonego zabawy wyobraźni.W świecie fantasy bardzo chętnie organizują artystów na romantyczną noc. Zwłaszcza poeci podobało szczególny stosunek, a nawet przerażenie. Dla polskich królewskich twórców skarb stalowych pomysłów w tym okresie, ludowe opowieści i legendy. Historia – zwłaszcza, jeśli to prasłowiańskich raz-przypisywano duży wpływ na ksztfascynacja wszystko, co fantastycznie zaprojektowana z różnymi poziomami władzy na przestrzeni całego xix wieku, osiągając swój szczyt na przełomie xix i xx wieku. W kolejnych latach rozszerzył się do repertuaru segmentów, w pierwotnym znaczeniu, często rozwija się z biegiem czasu. 

Zostały wymyślone średniowieczne romanse lub klasyczna mitologia, i znane motywy, które zostały wprowadzone w nowych kontekstach, kupując nieoczekiwane wartości.

Jednym z artystów, naukowców popularnych bajek był Witold Прушковский (1846-1896). Twórczość tego artysty w pewnym sensie jest kontynuacją tradycji romantycznej, a także ogłasza symbolizm, który dobrze rozwija się kilka lat później. Razones przyczyny były inspirowane głównie z miejsca folkloru, rysując uwodzicielski syrenę z rynku smoka lub pokuta złodzieja Мадея. W sentymentalną formie stworzyli tajemniczy, często złowrogi świat.

Narodowa tożsamość, która w dobie szermierki była bardzo ważna, osiągnęła swój cel na froncie sztuki.

Zostały wymyślone średniowieczne romanse lub klasyczna mitologia, i znane motywy, które zostały wprowadzone w nowych kontekstach, kupując nieoczekiwane wartości.

Apel do ludu fantazji był nie tylko polską specyfiką. Wtedy interesy rozwijały się w całej Europie, biorąc jako artystów i naukowców. Prekursorem badań tradycji ludowej jest Johann Gottfried Хердер (1744-1803), który zainspirował między innymi pojawienie się słynnego zbioru baśni braci Grimm.

Nawet jego krajobrazy, zanurzone w rysuje out pogodę, na przykład, jak obraz wierzby nad bagna 1887 roku. Centrum kompozycji mocno podkręcony z wierzby, i cała scena zapala się fałszywa, zimnym światłem.

W opuszczonym miejscu powoduje nieokreślony niepokój, który zwiększa się po dokładniejszym zbadaniu pracy. 

W отличительном mgle można swobodnie unosić się w powietrzu, przezroczyste kształt kobiety w lekkiej odzieży. Trudno powiedzieć, a nawet więcej powiedzieć, kim oni są, bo artysta nie przynosi żadnej narracji. Pojawienie się widma obrazu sylwetki służy w tym przypadku nie jest konstrukcją fabuły, a jedynie tworzeniem humoru-taki zabieg artysta wielokrotnie używał. Atmosfera jest wzmocniona przez milczącą, blada paleta kolorów, też bardzo typowa dla pracy.

Bardzo daleki czarny humor pełen słońca w ogrodzie, napisanego w 1898 roku. Jack. .. (1854-1929). W opuszczonym miejscu powoduje nieokreślony niepokój, który zwiększa się po dokładniejszym zbadaniu pracy. Artysta jest uważany za jednego z najwybitniejszych polskich artystów. Na jego twórczość wpływ, w szczególności, kilka lat ode mnie starszy Прушковский, co dobrze świadczy o pasji Słowackiej tym wierszem Анхелли. W tym samym czasie w Europie powstrzymuje symboliczną tendencję pod znakiem Arnold Böcklin. Studenci kursu nieznanych artystów do tej pory wolność przychodziła po tym, jak w temacie-fiction wyszła z kilku źródeł. Uwalniając ich od płyty historycznego kontekstu i nadając im bardziej uniwersalny sens, starali się odkryć tajemnice ludzkiej duszy. Мальевский, ciągle wracając do tych samych motywów, stworzył swój własny język. Jego prace, ludzie, Aniołowie, chimera, i krasnoludów, zawarte w tryb normalny, wiejski krajobraz.Obraz ten, pozornie normalny fabuła: prawie ogród za domem, dzieci się bawią. Przed budynkiem, który widzisz, dziecko, warto między napalonymi roślin. Drugi, grając na flecie, siedząc na trawniku na pierwszym planie. 

Kompozycja zyskuje inne znaczenie, tylko wtedy, gdy jest mi potrzebna, 

ona, my, zastanów się – wtedy zobaczymy, że w głowie dziecka wyrasta para małych rogów. W ten sposób, musimy mieć do czynienia z mitologicznego idolem, mały Faun jest postać, która pojawia się ale … często, zazwyczaj grają na instrumencie. 

Kształtowanie się fauny w postaci artysty jest interpretowany na różne sposoby- jako wyraz pasji, która w naszej duszy jest obecny, ale i symbol kreatywności, oznaczający atrybuty muzyki. Spokojny letni wieczór i harmonijne współistnienie bujnego ogrodu przyrody, z kolei, przypomina mit o Arcádia.Ao pisać fantastyczne motywy malarstwa, nie można pominąć wieszakiem Edwarda (1872-1945). Jednym z najważniejszych źródeł inspiracji artysty były bajki i legendy Średniowiecza. W swoich obrazach, a przede wszystkim figurach, widzimy zawodników w jasnej zbroi i tajemniczą kobietę w stylowych sukniach. Popularność takich motywów w sztuce europejskiej XIX wieku, w dużej mierze wpłynęła na angielską działalność prosperującej bractwa, którego członkowie zostały odwołane, w szczególności w legendach. Drugi ważny temat w pracy wieszaki, oświetlone południowym słońcem krajobrazy, którą narysował, – podróż do Włoch, gdzie spędził wiele lat.