MĘSKIE " MALARSTWO ANNY БИЛИНСКОЙ-BOHDANOWICZAnna Билинская urodził się w 1857 roku w Мальтополе, Ukraina. Dzieciństwo w rejonie Kijowa, Oczywiście, mówi się o wrażliwej, artystycznej duszy, to znak, że pozwoliło dorosłego artysty grać, że “ukrainka” i ma “Alma козачза”, a także z wielką lubością rysunek później, wizerunki kobiet w ukraińskich strojach ludowych. Ojciec Билинского był lekarzem, a jego praktyka w Вятке dała im możliwość przyszłemu artyście uzyskać pierwsze lekcje rysunku z najwyższej hrabiego i ilustrator Michała Андриоли, który mieszkał na tej krawędzi w linku.

Młoda Anna podzieliła się swoimi plastikowymi namiętności wraz z innym obszarem, który został fortepianowej grą. Talent muzyczny chwalił za przyjęcie artysty w 1875 roku w Warszawskim konserwatorium. Warto zauważyć, że wczesna edukacja muzyczna było najczęstszym sposobem, który polscy artyści weszli w świat sztuk pięknych. Od tamtej pory skrzypce początku Marię Дулембянку i Sofii Станкевичевну-najnowsze artyści-farby, którzy rozwinęli swoje umiejętności w Paryżu, od kariery fortepian początkowego artysty i Anny Билинской.

Pomimo tego, że uczestniczy w lekcjach muzycznych, Билинская nie przestaje interesować się filmem, który ostatecznie wybrał jako swojej kariery zawodowej. Dwa lata po jego przyjazdu z rodziną w Warszawie, w 1877 roku wziął naukę, w najważniejszym centrum edukacji artystycznej dla kobiet w Warszawie, w Войцехе Gerson kreskówka szkoła, doświadczony pedagogiczny artysta, który mocno wspierał artystyczne ambicje i chęć młodych kobiet artystycznej samowystarczalności.

Kompozytorka

Anna urodziła się w roku 1857 na Instagram na Ukrainie. Dzieciństwo w rejonie Kijowa, oczywiście, mówi delikatna subtelna dusza, jest symptomem tego, że pozwolił dorosłych, artysty grać ,Kompozytorkaże “Ukraina” i “Alma Alma”, a nawet z nowszą postać lubością, wizerunki kobiet w Ukrainie w popularnych strojach. Jego ojciec był lekarzem, a jego praktyka w VSE dostarczyła przyszłemu artyście możliwość uzyskania pierwsze lekcje rysunku od Najwyższego hrabiego i ilustrator Michała Андриоли, który mieszkał w tym kraju na wygnaniu.

Młoda Anna podzieliła się swoimi plastikowymi namiętności wraz z innym obszarem, który został fortepianowej grą. Talent muzyczny otrzymał wysoką ocenę za odbiór artysty w 1875 roku w konserwatorium w Warszawie. Warto zauważyć, że wczesna edukacja muzyczna była najbardziej popularnym sposobem, którym polscy artyści weszli w świat sztuki. Maria początku skrzypce od tamtej pory ?????????? Zofia Stankiewicz-ostatnia artystka, która stworzyła swoje umiejętności w Paryżu, z kariery fortepianu oryginalnego artysty i Anny Instagram.

Pomimo tego, że uczestniczy w lekcjach muzyki, Instagram nadal interesuje się filmem, który ostatecznie został wybrany jako jego kariery. Dwa lata później, po jego przyjazdu z rodziną do Warszawy w 1877 roku wziął naukę, Centrum edukacji artystycznej dla kobiet Warszawy, do szkoły komiksów Gersona, doświadczonego pedagogicznego artysty, który mocno wspierał artystyczne ambicje i dążenie młodych ludzi do samowystarczalności.

Kolejny krok wyzwolenia twórczej i rozszerzenie była podróż 

Bilinsk w Europie i studia w Akademii paryskiej Julian. Wyjazd za granicę, w tym do Włoch, Monachium, Wiedniu i Paryżu, można dzięki wsparciu i hojności przyjaciel artysta wymieniony Clementine Crassova. Zdrowie Sra. Crassovskaya wymagało kilku podróży do kurortów. Podczas leczenia, dwie młode mieli okazję odwiedzić Europę, jej najważniejszych centrów sztuki, wraz z całym jej dziedzictwem kulturowym. W czasie, gdy jestem w domu, Bilinska, nie wspomniałem w swoim liście do miasta, który stał się dla niego ziemią obiecaną dla francuskiej stolicy. Jak widzieliśmy, ” nie ma nic, aby to zrobić, musisz spróbować, na pewno iść w Paryż.”W 1882 roku, bez pokuty, opuścił miasto, pozostawiając możliwość nauki pod kierunkiem Jan Mateiko i, idąc za przykładem koleżanki, starsza, Sofia Stankiewiczówny, był dla swoich marzeń w Paryżu. Warto zauważyć, że Anna Bilinska był pierwszy polski artysta wybrać, Paryża, Monachium, który był w XIX wieku do mekki z polskich artystów.

Środowisko, w którym Bilińska zdobyła wykształcenie wpłynęło bardzo na swoje interesy art – wydawało się, identificowa z obrazy realistyczne, że z osiągnięciami impresjonistów widzenia sztuki. W 1884 roku, mówiła o tym, impresjonistów w liście Wojciech Grabowski: “trudno wyobrazić sobie bardziej rozrywkowy, dla dzieci i słaby (…). Anna Bilinskaya powstała pod kierunkiem Rodolf Julian, założyciel szkoły prywatnej, sztuki, który wsławił się za bardzo wysoki poziom nauczania. Kolejny krok wyzwolenia twórczej i rozszerzenie była podróż Wszyscy studenci, niezależnie od płci, kształceni byli, zgodnie z tym samym canon, na podstawie rekomendacji Jean Auguste” Dominik ” Ingresa, artysta, historia, francuski i malarstwo cztery pięć – W oparciu o szkolenia było rysowanie standardowy, cielisty z naturą. Nauczyciele zachęcali kobiety do sztuki miłej i wolności słowa. Wszyscy studenci mieli prawo do udziału w naukowych konkursach wewnętrznych, które są doskonale przygotowane do pracy zawodowej artysty i uważali go za udział w salach. 

Bez wzoru, bez koloru. Jak jest rysowany, jak widać, to, jak się wydaje, i musimy przyznać, że początkowo wydaje się (…). Znajdź czas przypadkowego w taki sposób, nie zatrzymując się na chwilę, być może to powoduje takie wrażenie natury, ale uważam, że bliżej-niech Bóg zachować-jest śmiesznie proste, i jeszcze bardziej zły. Spójrz na to leczenie, zanim pominąć. Być może pomogły by w świeżości i w rzeczywistości kolory, jeśli impresjonistów nie exagerassem i nie starali się pokazać oryginalność i naiwnie, robiąc liście drzewa szafiru (… ), ziemię Biskupa i червленой wełny, i niebo, trawnik.”. Chociaż osiągnięcia Impresjonizmu były środki Bilinsk, to jednak był bardzo zainteresowany w naturze światła i koloru, które fachowo postanowił w farbie bretonz na progu domu w 1889 roku.

AUTOPORTRET DOŚWIADCZENIE

Podczas artystycznego debiutu Bilińskiej-w 1884 roku po raz pierwszy wystawił swój obraz kobiecej postaci w salonie-zbiegło się z dramatycznymi osobistymi przeżyciami. Śmierć ojca panny młodej serca Clementine Красовской i pana młodego Wojciecha Grabowskiego wywołała depresję u artysty. Utrata serca ludzi zmieniła się wizja artysty świata i sztuki. Rysując nagrywanie tych автопортретных zdarzeń 1887 roku, w którym 30-letni Билиньска stworzył swój styl, jakby znów uniósł się w traumatycznej straty. Do czasu, gdy artysta zaczął pracować nad автопортретом, już się nie zachował swój pamiętnik, uwalniając list w 1886 roku, rok po śmierci ukochanej osoby. Doświadczenie na zdjęciu nie jest obcy żadnemu artyście, ale to, co sprawia, że taki sposób wyjątkowy, to okres, kiedy Twórca postanawia go utworzyć. Anna Билинская o Autoportret w komunikacie wywiadzie powiedziała, że narysowała siebie, bo nie mogłam pozwolić sobie na model. Wiemy jednak, że w tym czasie artysta był wolny od problemów finansowych ze względu na woli bogatej koleżanki Clementine.