Sposoby na zdrowe koktajle warzywne

koktajl owocowy

koktajl owocowyKoktajle – jednego z klasyków lata. Rzucić pierwszy kamień, który nie jest wyświetlany w sierpniu, zrelaksować się w jakimś nadmorskim chiringuito, w słomianym kapeluszu, lampce, ozdobionej girlandami i papierowymi i degustacją wykwintne i orzeźwiający koktajl. Nawet dla tych, którzy nie mogą cieszyć się wakacjami, koktajl w mieście również pomaga przeżyć to napoje niepokojące uczucie.Ale nie wszystkie koktajle są takie same i nie są przeznaczone tylko na lato, i ciągła potrzeba w odrodzeniu i innowacji w świecie gastronomii spowodowało najzdrowszy niesamowite i smaczne kreacje-koktajle z warzyw. Przez wiele lat ta kombinacja wygrywa w Ameryce, i jesteśmy pewni, że w najbliższym czasie będą mieć zasadnicze znaczenie w każdym koktajl-barze i przyjmować przez cały rok.

Co dodać do napojów dietetycznych?

Główna idea opiera się na dodaniu całej siły i witamin różnych warzyw w świeżość i lekkość tych kombinowanych. Nie szukajcie zbyt potężne aromatyzowane koktajle lub z bardzo dobrym gustem, niż zwykłe, ale warzywa są zintegrowane w rozwoju i stają się jeszcze jednym elementem. Kolejną zaletą, którą znajdziemy w warzywnych koktajli, to dodatkowy wkład składników odżywczych z warzyw, które podczas spożywania na surowo stanowią dodatkową dodatek.Ten, kto myśli, że spożywanie owoców i warzyw codziennie jest nudne, nie wie smoothies, naturalny napój, który łączy w sobie surową разжиженную pokarm roślinny i przynosi nie tylko dobrą stację benzynową składników odżywczych, ale i nowe doznania na podniebieniu, z atrakcyjnymi zapachami, kolorami i teksturami.Jego spożycie w Hiszpanii staje się coraz bardziej powszechne i zmiękcza wadę, który mamy w codziennym spożyciu owoców, warzyw i warzyw: mimo bogactwa naszych ogrodów, tylko jednym z najzdrowszych napojów dietetycznych koktajle warzywne 11 procent dorosłej populacji następuje normie odbioru pięciu racji w dzień tych produktów, według badania Lidl 5 dzień, który reklamuje spożywanie koktajli we wszystkich wiekowych pasach, chociaż z zaleceniem, aby nie przekraczać szklankę dziennie (150-200ml).

Więcej smaku, więcej zabawy

Dla wielu lekarzy te koktajle to dobry sposób, aby przyzwyczaić się do spożycia owoców i warzyw, a także dla najmłodszych, którzy mogą dostosować się do pewnych zapachów i zapachów w bardziej interesujący sposób, dzięki jasnym kolorom i możliwości pić je słomą.Jak wyjaśnia Letizia Garcia, dietetyka-dietetyka iNutralia, te napoje “przygotowane, w których owoce i warzywa są dodawane zdrowe na surowo, dlatego zachowują witaminy rozpuszczalne w wodzie, które mogą zostać utracone podczas gotowania”. Tak, to jest zastrzeżenie, że nie powinny one w pełni zastąpić tradycyjne spożycie tych produktów, bo “koktajle-to moda, jaka powstała w ostatnich latach, i trzeba być ostrożnym, bo czasem wiszą na etykiecie “pożywienie” i przypisuje się wątpliwe regenerujące, oczyszczające lub poprawiające układ odpornościowy właściwości”.Najlepsze domoweWśród najbardziej popularnych warzyw do gotowania z tych koktajli wyróżniają się szpinak, seler, ogórek czy marchewka w połączeniu z owocami, takimi jak jabłko, gruszka, pomarańcza, ananas lub czerwone owoce. Aby nie były zbyt grube, przepisy obejmują zazwyczaj wodną podstawę, mleko lub napoje roślinne.